Recept

Eftersom jag är så ratslös så skriver jag nu receptet på maten jag ska göra idag,kanske nån får nytta av vem vet. har aldrig gjort de förr men hoppas de blir gott.

Asiatisk lax

. 4 bitar ben och skinnfri lax file ca 500 g

.1 tsk salt

.1 tsk farinsocker

. 1 msk pressad lime

. 1-2 vitlöksklyftor

. 2 dl vispgrädde

Lägg fisken i en smord form,krydda med salt,ingefära,farinsocker limesaft och finhackad vitlök. Häll över grädden och in i mitten av ugnen på 225 grader. Ca 15 min.
Severa med lättstekta grönsaker och ris

Kommentarer
Postat av: Mon

Var det gott? Ngt Mon borde testa?

2009-01-28 @ 20:52:24
Postat av: Siw

Smaskans, måste prova.

2009-01-28 @ 23:58:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0