lördag

Ska åka och jobba om 40 min..pust..känns lite jobbigt för jag har en förkylning som håller på att bryta ut,ont i huvet,hosta och allmänt tung i kroppen..Och då är det inte allt för roligt att sitta vaken nio timmar..no no. Men bara att kämpa på hej o hå..
Beställde några böcker igår så man har nåt att läsa framöver på jobb just nu har jag som sagt bara en halv bra bok jag läser..ja.
Känner mig menlös och allmänt tärd kanske märks på detta roliga inlägg hehe. Har en lång hund här som smyger runt och trakasserar katterna och det gör mig för tillfället väldigt irriterad..
Nä den gamla vanliga frågan ska jag göra mig en kopp kaffe innan jag åker..kanske bäst de.

jaja vet ni vad jag ska kanske göra hårförlängning framöver, blev inspererad av en gammal vän,inte så dyrt heller så ska kolla vidare på den fronten här efter helgen. Ha de gott!

P. s Lång hund till salu..

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jenny verkar aldrig vara i stan numera (bor i sthlm) så kanske man få ta och ragga nån ny hårtant! hahah

2009-01-24 @ 21:37:18
URL: http://mommy666.blogg.se/
Postat av: Mon

Den gamla vännen är väl jag!? ;-)

2009-01-25 @ 13:14:58
Postat av: lotta

du är en kämpe du!

hoppas inte förkyldningen bryter ut allt för mkt.

lill gumman

kul med hårförlängning! variera lite. ibland man kan ha lite kort, ibland långt!d är alla värda. unna sig unna sig!



2009-01-25 @ 16:30:58
Postat av: hanna

yes den gamle rynkige vännen är du ;-)

2009-01-26 @ 10:53:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0