Lördag

Nu jobbar jag denna helg sen ons -tors och sen..sen..är jag ledig en hel vecka! :-) Då ska jag ta mig an Charlies rum har jag tänkt,det ska målas el tapetseras om och så ska jag måla om några hyllor han har på sitt rum. Nästa projekt blir hallen men det är ju ett rätt stort projekt så får se när det blir,där ska det målas iaf. Just nu grön hall men den ska bli vit,även trappräcke osv..ja det blir nog bra när det blir klart. Charlies rum ska bli ljust är ju just nu mörk rött.

Har León här på besök nu och lyckan är stor för de små liven,springer runt och dansar och tjoar! Dom var såå söt förut..Dom satt och fikade lite så hoppade Charlie ner från sin stol går fram till León..Klappar honom försiktigt på kinden,León´gör likdant på Charlie och säger: Charlie snäll..så tittar dom på varandra en stund. Huga!

Klockan ett inatt blev jag tok förkyld! haha så fult det bara slog till,börja tok nysa och näsan börja tok rinna. Men jag mår bra allmänt så det är ju skönt de..kan inte vara sjuk nå mer nu.

Nä nu ska hjälpa till att bygga en tågbana. ha de gott!




Kommentarer
Postat av: lotta

ja ska ju hjälpa dig har ja ju lovat. du styr upp dock. jag är bara ett par händer.



kraaaaaam

2009-01-10 @ 17:20:05
Postat av: Hanna

Ja det lär väl bli ett projekt till sommaren skulle jag tro :-) Blir fint det med dina händer till hjälp :-) kram!

2009-01-10 @ 17:48:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0