I brist på nåt att göra antog jag mig en utmaning

OM DIG
1. Hur mycket är klockan just nu? 15.19
2. Namn? - Hanna
3. Vart bor du? - Sundsvall.
4. Hur många barn vill du ha? 2 är väl tanken
5. Vill du gifta dig? - Ska gifta mig i sommar
6. Har du ätit sushi? -No no.
7. Favoritglass? - Jag är ingen glassmänniska.
8. Hur många olika sorters flingor har du i kökskåpet? - kalaspuffar.
9. Humör? - rastlös därför jag gör detta nu


FYRA GREJOR
1. Har du någonsin blivit jagad av polisen?Jagad nej men för många år sen kissade jag utanför kulturmagasinet och blev tagen på bar gärning av polisen haha. Fick sätta mig i en buss och skriva under ett erkänande. Dagen efter ringde en polis till mig mig och det första han säger är: Skulle du tycka om att någon pissade på din bro?? jag:öhh..nä.. Bra då kanske du aldrig gör om det! nää jag lovar hahaha .Jag slapp böter :-)
.
2. Har du en hund? yes en lång jävel
3. Sover du helst själv eller med någon?  med någon :-) 
4. Tror du på spöken?Jo det gör jag,har upplevt en hel själv så..
SKULLE:
1. Skulle du vilja vara längre? Nä inget jag tänkt på
2. Skulle du vilja väga mer? Mindre
3. Skulle du vilja ha sex nu? inte just nu nej det hade blivit sjukt med min lille son i famnen haha
4. Skulle du vilja dricka dig full nu? neej
KAN
1. Kan du röra på öronen? haha aldrig provat
2. Kan du slicka dig på näsan? Icke!
3. Kan du kolla i kors med ögonen? Jadå.
4. Kan dina föräldrar lita på dig? Självklart!
5. Kan du låta bli att prata på 4 timmar?ja när jag jobbar natt
6. Kan du va på en fest utan att dricka? visst kan jag det
7. Kan dina vänner lita på dig? Ja, det kan dom allt.
8. Kan du tänka att pierca dig i naveln? har haft det
9. Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? ja visst men inget jag föredrar
HAR
1. Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? Garanterat.
2. Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? Ja.
3. Har du syskon? yes tre bröder de bästa!
4. Har du någonsin haft sex med någon? öhhh ja
5. Har dina föräldrar ljugit för dig? Klart dom har.
6. Har du varit full den här månaden? japp det har jag
7. Har du redan tröttnat på dom här frågorna? ja lite smått
8. Har du borstat tänderna den senaste timmen? Nej
9. Har du pussat någon som är fyra år äldre? Det lär jag nog ha gjort
10.Har du haft sex med någon som är tre år äldre? Sex och sex och sex.
11.Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre? mmm ja tror de haha ingen koll
12.Har du ljugit på någon fråga än då? Här ljugs ingenting.


Kommentarer
Postat av: lotta

hahha roligt med kisset. polisen tog dig på bar gärning. hoppas han fick en härlig syn då!

ha en fin kväll. själv ska jag nog måla lite. puss

2009-01-24 @ 18:32:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0