fynda :-)

Efter det "jobbiga" jag var på som jag är glad att jag gick på och som jag tror kommer gå bra haha ja värsta förklaringen.
Iaf så gick jag sedan in på myrorna en sväng och där hittade jag ett par tajta svarta jeans,ett par tajta bruna manchester byxor,en svart klänning,en grå hängsel kjol allt för 250 kr! :-D Så kul att fynda :-)

Och nu är David på ica och hämtar ett paket från hm (till Charlie) och ett från ellos ska bli kul at se vad allt är minns inte hehe. Men jag ska fan sluta beställa åt mig själv man blir ju missnöjd de flesta gånger och bara jobbigt att skicka tillbaka nä bättre att fynda som idag,och betydligt billigare :-)

Köpte en kryssning på tradera för 250 kr så den 12 mars om allt går som det ska så åker jag o sara o Lotta på kryssning :-D ska boka den till veckan :-) Blir en tvådagars till helsingfors. Första kvällen ska vi boka in buffe(stavas?) och andra kvällen ska vi bubbla nice nice..Osså blir det ju såklart party,dancing och säkerligen karoke ;-) Iaf för min o Lottas del ;-)

Nä nu ska jag kolla fiskgratängen jag har i ugnen och sätta på potatis så ha de gott!

Kommentarer
Postat av: Mon

Haahah, så fult kareoken vi sjung för tusen år sedan! Du var så sjukt drunk att det var helt overkligt!!

"Monicaa o Hannaaaaaaa!!" Hahahah! Skoj, skoj!

2009-01-20 @ 20:53:01
Postat av: hanna

hahahaha ja just det! Tur att han som filmade gjorde fel så vi bara kom med en snutt! hahaha

2009-01-20 @ 21:09:56
Postat av: hanna

hahaha jag bara gick upp och tog över innan dom hade sagt våra namn haha neeeej ung och full och för mycket! :-D

2009-01-20 @ 21:13:37
Postat av: Siw

Ett tips:

Fredrik hade ofta febertoppar när han va liten som kom och gick ofta va han bra dagen efter sen kunde det komma igen. Doktorn sa att barn med bra motståndskraft kunde få såna. Jag vet ju inte hur det är med din lille, ett tips bara.

Hoppas han blir bra snart.

Kram

2009-01-21 @ 00:26:22
Postat av: lotta

härliga fynd du!! grymt billigt!!jag har shopping ångest. hjälp

ja har frågat ylva som du vet. hon lät på g iaf.

nu ska jag försöka vila lite m arvid. han vaknar väl snart

pusspuss

2009-01-21 @ 12:45:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0