Funderar

På om jag ska göra mig lite kaffe innan jag drar på jobbet,måste gå till bussen om 25 min..Intressant va?
Undrar även vad man ska sysselsätta sig med inatt..läser en bok som bara är halv bra,för att man ska orka engaera sig i en bok på natten måste den vara JÄTTE bra.
Läste i boken inatt på morgonkanten och det handlade om nån person som jag aldrig hört talas om tänkte jag,fick bläddra tillbaka en massa och tydligen var det om en av huvudpersonerna i boken hahah ja huvet hänger inte med alls på natten..Samma härom natten när jag skulle räkna tillbaka på nåt årtal typ från 2004-2009 fick räkna om i huvert flera ggr hur många år det var emellan helt för mycket hahah..Ja ni fattar.. Man skulle dra ihop ett gäng vid fyra tiden på morgon och köra frågesport och se hur det skulle gå :-D

Nästa månad fyller David 30 och jag 27 en vecka innan,då måste jag ställa till med partaj för min man. Funderar på om man ska hyra lokalen här nere känns enklast så. Ja det är ju nåt jag kan sitta och spåna på inatt, På nio timmar borde jag ju lyckas planera världens fest :-D Eller inte lär ju inte lyckas räkna ut hur många vi blir med min natthjärna.

Jaja ska väl röra mig snart då,ta en rök och hitta mp3 an med underbara Wilson Pickett i lurarna :-)

ha de gott!

Kommentarer
Postat av: Emma

fest är braaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

vilket datum fyller han?? tänkte på att vi åker till gran canaria.. om man är bjuden förstås :-)

2009-01-11 @ 21:48:04
URL: http://emmiz81.blogg.se/
Postat av: Emma

braaaaaaa med fest.. när fyller han?? tänkte på att vi är kanske i gran canaria då.. om man är bjuden förstås :-)

2009-01-11 @ 21:49:14
URL: http://emmiz81.blogg.se/
Postat av: Emma

haha kommenterar 2 gånger ja.. den första kommentaren trodde jag inte kom med.. livrädd

2009-01-11 @ 21:51:45
URL: http://emmiz81.blogg.se/
Postat av: Mon

Tema-fest tack!!! Vore ju sjukt roligt!!!! :-D

2009-01-11 @ 23:05:36
URL: http://eternal060606.blogg.se/
Postat av: Emma

Japp då är vi hemma! Fan vad kul med fest!

2009-01-12 @ 13:38:13
URL: http://emmiz81.blogg.se/
Postat av: Theppa

Jag är med på frågesport! Vissa nätter är man ju helt borta. Jag var det i natt, glömnde namn på typ alla, kunde inte komma på melodin till sången, huvud,axlar knä och tå!!!! Trodde jag skulle bli knäpp, det värsta var att jag kände mig grymt PIGG!

2009-01-12 @ 17:57:58
Postat av: Hanna

Theppa, ja haha helt sjukt .-) var oxå pigg inatt såå skönt!

2009-01-12 @ 18:47:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0