Fucking jävla försäkringskassan

Ingen bra start på dagen idag ..David hade fått ett brev från Fk där det står att vi ska betala till baka 7511 kr för att vi tydligen fått för mycket bostadsbidrag 2007! Jag kan inte fatta hur detta kan stämma,då vi både under den tiden hade våran inkomst från försäkringskassan (jag föräldrapenning) varenda peng vi fått har kommit från dom under den perioden och vi var sjukt noga med att kolla upp allt då så det stämde just för att inget sånt här skulle hända! Nä fy fan blir så jävla less!! Finns inte en möjlighet att vi kan kasta ut dessa pengar! Jo visst men då blir vi helt utan mat en månad+ inga pengar över efter räkningar..Nä David ska ringa på måndag detta ska tas tag i! Ordnar sig säkert men jag blir bara så j-vla arg/less. Det sjuka är att det står inte ens på pappret vem man ska vända sig till om detta..brukar ju alltid stå handläggarens namn..jaja ska läsa en bok för lillen

Kommentarer
Postat av: Emma

Jävla störda försäkringskassan! Dom är för jävla snabb att skicka ut sånt där medans folk väntat på pengar flera månader!

JAG HATAR DOM!!

Säg åt David å brinna lös ordentligt på dom!!!!!!!

2009-01-30 @ 16:41:10
URL: http://emmlu.blogg.se/
Postat av: Lisa

Ja vad fan ska man säga...typiskt jävla äckel FF! Hoppas det ordnar sig!

2009-01-30 @ 20:50:56
URL: http://mommy666.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0