...........

Sitter här med kaffe,lillen har  somnat och jag försöker att ställa in mig mentalt för en jobb helg hehe. Ska nog gå bra.
Vi har varit ute nu på förmiddagen här och åkt snowracer men dumma jag tog ett par tennis skor så jag höll på att frysa fötterna av mig + att jag fick massa snö i skorna efter åkning med Charlie. Jag satte tillslut mina lovika vantar på fötterna för jag trodde dom skulle gå av haha ja det funka iaf What to do..
Senare ska vi till mor på middag så kan jag stanna kvar och ta en promenad till jobbet därifrån ikväll..
 Nä vad tusan ska man ta sig till känner att det måste hända nåt snart,vill göra nåt,ha nåt projekt på G ja nåt!

Kanske ska man börja plugga har funderat lite på det,kanske till hösten ja jag ska kolla lite på de iaf.

Nä huuua nu måste jag gö nåt,städa har jag redan gjort hehe kanske ska ta och öva lite på gitarren ja de ska jag göra :-)

ha de gott!

Kommentarer
Postat av: Siw

Ha det så bra du kan på jobbet, jag jobbar också i helgen. Hon heter Wilda nu. :-)

2009-01-09 @ 16:19:55
URL: http://yllegarnets.blogg.se/
Postat av: hanna

ja detsamma! :-) vad kul att du tog det namnet,fint :-)

2009-01-09 @ 16:40:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0