en ny dag

Förkylningen slog ut rejält..tyvärr..Kom till jobbet lördag kväll och var allmänt tärd,nån gång under natten så bara pang blev det ännu värre! Näsan börja tok rinna,hosta som var fruktansvärt irriterande..sån där som man kan hosta och hosta i timmar men hjälps inte ändå så satt med en sjukt kliande irriterande hals..huua. Så blev inge jobb igår natt men tog mig igenom två iaf,känns så B att behövara vara hemma sjuk,,pengarna behövs verkligen men what to do?
Sitter nu här med kaffe sen en timme tillbaka och försöker vakna till liv,lillen är på dagis igen sen låång tid hemma. Nästan två veckor sen han var på dagis p.ga av sjukdom som bara tagit om.
Han var så nöjd så,kom imorse med overallen..mamma mamma dagis idag .-) och så fick jag massa kramar och pussar :-) Mammas hjärta!
Igår när jag kom hem,sov hos mamma under dagen eftersom hon bor rätt nära mitt jobb..skönt att slippa taxi då det inte går nå bussar på söndag mornar.
ja iaf så när jag kom hem var Charlioes lille kusin leon här de var så söta satt o kollade på tv så passade på att knäppa några kort :-)





Nu ska jag dammsuga och tvätta lite :-) Sen soffan..Ha de gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0