Den gamla vanliga visan..

Här sitter jag ännu en gång med mitt kaffe innan jobb,fast ska inte åka förren om en timme. Brukar åka bussen så att jag är på jobbet halv tio(börjar kvart i) Men idag ska jag faktiskt ta bussen så jag blir tio minuter sen istället hehe. Antingen tidig eller sen och jag tar alltid bussen så jag är tidig jaja. Förvarnat den jag ska byta av så det är lungt..nog om det!
Jag var en sväng på erikshjälpen i bosvedjan igår,åkte aldeles själv! Typ aldrig helt själv på stan och dylikt men det var rätt skönt faktiskt :-) Lite egentid som det så fint heter:-)
Shoppade mig en lampa till köket 30kr en kjol 31 kr en mössa/basker typ 12kr och en kofta 41 kr :-) Koftan gillar jag mycket vill ni se? haha Kolla den som vill för här kommer den.


 

Hörde nu David bakom ryggen när han försökte smyga ut ur Charlies rum,och så hör jag Charlie: Vad gör du??
Bara att smyga tillbaks huga haha
Tog ett bad med lillen förut och så skulle jag blöta hans hår då vände han sig mot mig och sa med bsrtämd röst: Låt bli Charlie!! han är för underbar våran lille:-D
Nä ska ta och ringa Sara jag, Jo en kul grej kryssning är bokad! Så 12 mars bär det av på en tvådagars med Lotta o Sara :-)

Kommentarer
Postat av: Emma

Jättefin kofta din erikshjälpsberoende kvinna!! Haha :-) Törs inte gå dit ja.. Lär väl handla upp halva affärn!!

2009-01-28 @ 20:48:56
URL: http://emmlu.blogg.se/
Postat av: lotta

jätte snygg hanna!!!ooohhh. ehjälp är bäst!

blev maten god?

lät gott!

jag vill laga indiskt nån dag!mums

joel kollar igenom vår kamera. så skratta han till. där sitter du m bresade ben!hahah kingen

2009-01-28 @ 23:28:40
Postat av: hanna

Lotta, ja det vart jätte gott tycker jag :-)

hahah såg det kortet jag med häromdan haha såå fult!

erikhjälp är bäst ingen protest! :-D

2009-01-29 @ 07:30:46
Postat av: helena

hi hi söte charles!

2009-01-29 @ 23:57:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0