bla bla

Charlie är nu inne på sin femte dag med feber..ringde sjukhuset imorse men vi skulle avakta ännu en dag eftersom han dricker och äter lite,tempen är lägre idag så hoppas nu att den ger med sig idag!
Han hade ju först magsjuka som sedan övergick till förkylning så är väl därför febern är så envis..men inte kul är det..huga.
Eventuellt ska jag o sara o Lotta åka på en kryssning nåt framöver kanske feb/mars nånting en tvådagars till helsingfors vore inte helt fel det! Ska kolla mer på det, priser osv.

Usch jag är inte hundra jag är heller,frusen och allmänt tärd..men men what to do..Blir sällan sjuk men när jag väl blir det så blir det riktigt. Fast hellre så då än små sjuk jämt . David o Charlie sover kanske skulle göra detsamma men nja ett varmt bad kanske, ja det kändes mer lockande måste jag säga.

Hoppas ni mår bra allihopa! nu bada


Kommentarer
Postat av: vickan

ja heehe....stackarn hoppas han blir frisk snart!!

2009-01-06 @ 19:20:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0