Ännu en dag på stan

Träffade upp David o Charlie på stan efter mitt möte (Charlie mår ÄNTLIGEN bättre)
Rea-shoppade på Indiska idag :-D Köpte fyra kuddar = 200 kr, En ljus slinga 30 kr och två dukar = 15 kr och ett armband = 15 kr! hihi så kul med billigt! Var MASSA halva rea priset,me like!
Gillar ju Indiskas saker mycket men är ju ofta rätt dyra saker,måste nästan ner igen och passa på att köpa gardiner till köket :-) kanske blir en tur till imorn..
Hittade även två "möss kepsar" till Charlie på HM ena för 19 kr och den andra för 29 kr :-D Ja också köpte vi en sån där "stäm grej" till min gitarr.
Skulle sätta igång att dona när vi kom hem, skulle lägga Charlie och somnade såklart vaknade kvart över fyra med världens huvudvärk men en kopp kaffe och en ipren så vart de bra igen.

Fick en tid för hälsokontroll igår (för att jag jobbar natt) det är ju bra med en gratis hälsoundersökning. Har väl inte varit på nåt sånt sen man var bäbis..Hoppas man är i fin form ;-)

Ska ta tag i träningen nu oxå, har ju fått träningskort från jobbet så va fan det är ju bara att sätta igång egentligen.

Bokat lokal idag till festen :-) Måste ringa runt och kolla kläd storlekar idag så kan jag sätta mig och göra inbjudningskort i helgen när jag jobbar..mm spännande haha kommer bli såå kul! Vet även nu vad David ska få i present av mig,kan inte skriva det här eftersom han läser här mellan varven men det blir en fin grej som jag tror han kommer uppskatta mycket..

yes detta blev ett långt inlägg med massa dravvel som vanligt,nu ska jag lägga på ny duken i vardagsrummet (Vit fin sak) Har bytt gardiner förut även de vita som jag fick på posten igår :-) jaja ta hand om er!

Kommentarer
Postat av: lotta

roligt fynd gumman!

svaret på ditt mess ikväll. ja gör det!inga pengar

puss

2009-01-22 @ 20:26:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0