morgon hos mor

Jag o lillen åkte till mor igår kväll och sov här,vi hyrde en film men jag slockande på soffan..som vanligt ;) Mår inte så bra men har iaf tagit ett steg i rätt riktning och beställt läkartid,känner att jag behöver nog någon att prata med. Något jag tänkt på i många men aldrig tagit tag men ja nu har jag ringt iaf alltid en början.

Ikväll ska jag vara barnvakt åt brors barn så det blir till att mysa på med chips dricka och kanske en film. Nu ska vi bege oss mot stan här för att sedan åka hem o städa.

Drömde en jävla massa tok inatt,två galningar som skulle slå ihjäl mig och de berättade detaljerat vad de skulle göra med sina järnrör först skulle de slå ut mina tänder asså shiit ja det var ingen trevlig dröm! Kanske hade det att göra med att jag har tandvärk hehe

nä dags att klä på lillen ha de gott o ta hand om varandra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0