julen är här och lyser frid på jorden?

Hemma är jag idag och var även igår med vård av barn vilket nu påminner mig om att jag måste ringa FK. Charlie har dubbelsidig öroninflammation..:-( Snart är det jul och idag är det overkligt kallt! Tror jag o Charlie åker till mamma ikväll och sover där får panik på att bara gå här..Jag mår liite bättre! whiihoo vet inte om det är den antideprisiva medicinen men ja tackar och tar emot ett bättre mående :-) Har varit riktigt jobbigt en vecka huua men en biverkning på medicin oxå så..lite ångestdämpande så har det gått bättre iaf.  crazy hur det kan bli..väntar ju oxå på tid hos psykolog vilket kommer bli skit jobbigt tror jag men värt det i slutändan får man hoppas ;-)  Jag längtar efter Lotta! Snart är du där du här där du hör hemma min vän ;)

Lillen sover på soffan och jag får sms..oj oj.

Nä ett bad, man får passa på när lillen sover sött med lite egentid :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0