jul jul

Det slår aldrig fel..runt jul händer det alltid något tragsikt på missbruksfronten i min familj..tyvärr även denna gång gäller det bror..Ja vad ska man göra..inte mycket man kan göra man är frusterande maktlös i denna situation. Går inte inte att hjälpa någon som inte själv vill..Det är bara så oerhört jobbigt och påfrestande att stå där och inte kunna göra någonting! Man skulle bara vilja"slå något hårt i huvudet" på personen i fråga och få dem att vakna upp ha ja tänk om det vore så enkelt..Orolig för kära mor oxå som inte orkar mycket mer,kanske man "skulle slå nåt hårt i huvet" på oss alla medberoende oxå ja enkelt skulle de va. Men inget är så enkelt här i denna sjuka värld..

Ska snart bege mig till dagis för att hämta lillen,mammas allt!

Allt i min blogg låter nu väldigt deprimerande och mörkt men det finns ljuspunkter oxå i dessa tider..


Kommentarer
Postat av: Anonym



så bra sagt hanna.

man kan inte stryka med i det sjunkande skeppet. ja fy fan jävla droger o alkohol. en fälla mååånga hamnar i!

svåra grejjer det här.

jag ringer nån dag hanna.



din lurdi lotikas

2009-12-01 @ 21:53:12
Postat av: Jenny

Ja usch jag vet hur det är.. Man känner sig så maktlös, kan bara stå brevid & se på känns det som! Hoppas att det ordnar sig..

Kram

2009-12-03 @ 18:26:00
URL: http://solkysst80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0