jobbigt besök

Nu har jag varit hos läkaren och jag kan lätt säga att det var nåt av de jobbigaste jag gjort..vilken grej trodde inte alls att jag skulle reagera som jag gjorde. Fick verkligen hålla emot för att inte "bryta ihop" det var lixom inga direkt ingående frågor heller men var väl bara det att prata med nån okänd om hur man mår..ja nu är det gjort iaf. Och jag har nu fått anti deprisiv (stavas?) medicin + ångest dämpande vid behov och en remiss till psykolog i kognetiv beteende terapi..shiit vad hände lixom? nä men det känns bra tror det kommer bli bra detta. Så jäkla less på att må dåligt så nu jäklar ska jag fokusera på att må bra! Ska på återbesök efter jul och terapin vet jag inte när det sätter igång riktigt men det känns som att de kvittar om jag får vänta ett tag jag har iaf tagit tag i saken och det är stort för mig. Ska väl ta fixa nån mat tror jag..men ha de gott och ta hand om varandra

Kommentarer
Postat av: Monica

Så bra att du kom iväg. En väldigt tuff grej att gå igenom. Vi kämpar på!!

2009-12-09 @ 20:34:50
Postat av: Anonym

du är grym hanna. det vet du jag tycker!

2009-12-09 @ 23:09:38
Postat av: tobbe

Ta hand om dej själv nu syster, det behöver du.

2009-12-10 @ 09:50:10
Postat av: hanna

tack fina ni :-)

2009-12-11 @ 06:08:35
Postat av: helena

ta hand om dej hanna! du är stark, och det kommer du långt på. förstår vad du menar med att det är stort bara det att du tog tag i det. mkt bra! kram kram

2009-12-11 @ 09:18:33
Postat av: Anonym

Helena,Tack, ja det ska jag göra :)

2009-12-11 @ 15:48:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0