Gomorron

Precis kommit hem efter att ha städat ica,ska bara ta ica nu på morgon tis,ons..i vanlíga fall drar jag vidare till smålandsvillan men men. Ja.. har inte mått nå bra alls och ska träffa läkare på onsdag så blir två lugna dagar fram till dess..hoppas det blir bra detta..Ångest är inte att leka med när det går överstyr..kanske ligger det nåt annat bakom oxå ja vi får se vad som händer hos farbror doktor. Idag ska jag ta det luuugnt försöka iaf ;-)

Har besök av två fina katter en vecka som strosar runt här och myser,ena sov mycket nära mitt ansikte inatt (Vinga) huga :-)

Nu ska jag väl ta mig lite kaffe och bädda sängen..jo sen ska jag börja läsa en bok jag lånade av Monica igår. Tack för Morran vännen! Blir ett litet leende när man går förbi kylskåpet :-)

Kommentarer
Postat av: Monica

Hihih, Vinga:-) Tusen tack, Hanna. Fint att du kan ge dom kärlek o gos. Betyder overkligt mycket att du gör detta. Morran-presenten var så klockren, helnöjd heheh:-)

2009-12-08 @ 15:47:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0