min sista natt..

Jobbar jag inatt om det nu inte blir nå mer vilket jag har svårt att tro..Jovisst.
Snart åker man oxå..ingen resfeber men känns att man ska vara borta från lillen..sakna!

Växlade in pengar idag och köpte det som behövdes från apoteket,packat kläderna,packar det sista imorn så kan jag bara vara med lillen på lördag innan man sticker iväg till fjärran land. Hugaligen

Kommer bli så fint så detta :-) Kort kommer tas kan jag lova :-)

Vaknade på skit dåligt humör idag,börja bråka på David om mjölk han hade lovat köpa men glömt,stackarn drog iväg och köpte mjölk men han var rätt less på mig där ett tag hehe men nu är vi vänner igen :-)

Nä har inget speciellt att skriva så återkommer väl efter Turkiet..

ha de gott!

Kommentarer
Postat av: Sara

Jaru, ibland är man sådär härlig när man vaknar på morgonen. Vissa mornar får jag säga åt Micke att inte prata med mig förrän det gått över. Jag har riktigt taskigt morgonhumör, och tyvärr går det ju ut över dom man tycker om :-(



Men ha det så jävla skönt utomlands! Inte alls avis...

2009-08-27 @ 19:04:01
URL: http://guldbrands.blogg.se/
Postat av: Anonym

jävla turkar!!!



passa håret du!

2009-08-28 @ 23:40:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0