Jobbig natt

usch vilken jobbig natt detta har varit..huua mardrömmar och lite sömn..

Sthlm var kul och jag blev tillfrågad att bli Arvids gudmor så nu är jag det såklart :-) fint fint :-)

Idag ska vi som det ser ut åka till Joels stuga efter dagis mysigt mysigt,hoppas på finväder :-)

Ledig denna vecka så känns skönt att göra nåt,imorn ska jag hjälpa David att fixa till hemma. Jobbar helgen men snart är man arbetslös måste börja ringa runt..

Nu ska jag ta och göra mig lite kaffe innan röjning i vanlig ordning..här kommer lite kort.

     

      


          


       


       


      


     



       


        


         


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha många kommentarenr!!

jag är äcklig ompa!!!!hahahahajaaaaaa

2009-08-13 @ 11:50:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0