jobb sökar ångest

har jag haft länge nu..var inne på Af´s hemsida igår och såg ett jobb som personlig assistent jag sökte så får se hur det går och idag tog jag mig mod och ringde en städ chef inom kommun (ok jag vet att städ är nåt jag vill ifrån) men har tänkt plugga nästa år och alla chanser på jobb får man ta. Jag fick iaf ett möte bestämt med städ chefen på fredag klockan nio alltid en början. Så humöret vände genast till det bättre :-)som sagt det löser sig alltid på någe vis :-) Det positiva med att jobba med städ skulle vara arbetstiderna mån-fre lediga helger. Ja bara att hålla tummarna för något av jobben och söka vidare på mer. Jobbar sex pass till nu med natt tjosan och jag känner att det är nog sen faktiskt,pallar nog inte mer natt jobb just nu. Börjar tära både psykiskt och fysiskt. Visst om får jag stanna som vikarie och hoppa in vid behov så funkar nog det men inte mer.
Inte länge kvar nu till turkiet resan,kommer sakna lillen mycket men det kommer bli fint.

nu ska jag kolla vad som behövs här hemma för snart ska jag åka med sara och handla ha de gott!


Kommentarer
Postat av: Anonym

du kämpe på du!!



jaja vi bästa!! s king va!

2009-08-18 @ 15:52:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0