ja

Sitter här,ska jobba i helgen..skulle hellre ha varit på stadshuset med bröder och respektive men men jobbar man så gör man. Fast jag kanske ska hålla tyst om det..hehe ;-) Kanske kan störa någon,alltid finns det någon med åsikter om vad man gör och hanterar saker osv osv usch för sånt!

Fick kläder idag från Hm och allt var jätte bra :-)  4 tröjor, 2 linnen, tre trosor,bh+trosa,strumpor armband och en klänning :-) king när allt är bra, händer sällan.

Lyssnar på elton John,tiny dancer bra låt de tycker jag.

Min Charlie är det bästa! Underbar pojk mammas bästa! Jag o David är vänner allt är fint :-)

Nu kaffe kanske ringa en vän.



Kommentarer
Postat av: Emma

vem störs sig?

2009-08-07 @ 18:24:06
URL: http://emmlu.blogg.se/
Postat av: hanna

det finns alltid nån,tyvärr

2009-08-07 @ 18:28:20
Postat av: Emma

jaha ingen särskild då eftersom du skrev sådär!

2009-08-07 @ 18:35:10
URL: http://emmlu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0