godmorgon

natten var lång och seg men har sovit länge idag, klev upp halv tre så inatt ska det nog gå bättre :-) Just nu är humöret på topp till Love really hurts without you.

Beställde denna förut fin fin till mitt "ingebraigaberoende"

men fin va?


Ikväll ska många jag tycker om på stan och ha skoj..mm jag vill oxå men bara att gilla läget. Som lillebror sa: Det kommer fler gånger se det så:-) haha han är söt han :-)

Igår när jag kom till jobbet var tvn död..ahh panik men jag fick till det fast blev bara 1,2 och 4:an har 6:an oxå annrs ;-)
Såg Cape fear (hette den så tro) ja den gick på fyran iaf psyko man,rätt bra film. Gillar Robert de Niro så.




Jag mår till största delen bra nu, jag har skoj, en underbar charlie, fin fina vänner och familj, musik, mycket mer behövs inte :-) *Det löser sig*

nä nu blir det kaffe ovanligt men faktiskt sant,jag lovar.

Kommentarer
Postat av: Emma

Hannas motto: "Det löser sig alltid"

Och det har det ju alltid gjort också!

2009-08-08 @ 18:40:47
URL: http://emmlu.blogg.se/
Postat av: hanna

ja det är fint motto jag följer :-)

2009-08-08 @ 19:22:10
Postat av: Charlotte

Ja, cape fear! Var myyycket länge sen jag såg den! Har för mig den var lite otäck?? Elle så var man för liten för den..=)

2009-08-08 @ 21:48:45
URL: http://evacharlottee.blogg.se/
Postat av: hanna

Ja han var lite psyko den mannen,den höll mig vaken iaf ;-)

2009-08-09 @ 17:16:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0