en bra dag idag

Älskar dessa dagar då humöret är på topp bara för att :-) Sista natten nu på denna jobb helg känns fint:-)
En vecka kvar nu till en fin fin vecka med fin vän även! whiiihoo Allt är fint,du är fin!

haha

Saknar min Lotta det gör jag men planen är att åka till stora staden i oktober! dags att fixa mitt hår oxå..haft det sex månader nu men har tappat kanske 30 slingor av hundra så hår har jag men den dag allt rycker blir jag flint..oh my.


Imorgon fyller Tobbe år så tar en sväng dit med Charlie mamma och Petter,ha hoppas det är ok? :-)

  ny kamera! tappade bort min en ute kväll :-(  fast det kanske jag har sagt..jaja ny nu så :-)

kanske ska äta nåt innan jobb och slit. kaffe har jag druckit det vet ni ;-)

nä mat var det ja

Kommentarer
Postat av: lotta

saknar dig med !! jammarns du!!

solen lyser o jag har haft en skön dag för mig själv. bra kamera. lyllo dom som fick den gamla. hoppas dom njöt av våra otroliga filmer!!!

2009-08-24 @ 14:06:56
Postat av: hanna

haha du vet den på balkongen blev David "äcklad" av haha han ville knappt se hela haha

2009-08-24 @ 14:33:57
Postat av: granby

var det du som skrev kommentar idag?



huga men vadå flint? åker dit eget hår med? illa.....det ska det ju inte.



jag borde sy. kanske i jul om du köper nytt. kram

2009-08-24 @ 21:43:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0