dagen

Vaknade gick ner i tvättstugan sedan vidare till dagis,hem och städa ,tvätta klart,hämtade lillen på dagis. Vi bakade en sockerkaka som nu står i ugnen och Charlie har slocknat på soffan :-) Vette tusen vad man ska hitta på sen..kanske hyra en film på ica..kolla på film själv kan man gö de haha ja det är klart man kan ju men vet inte om jag har ro bara att sitta själv och se en film,roligare om man är två..eller varför inte ett helt gäng!

Imorgon ska jag träffa kvinnan ang städ,hoppas det går fint,sen hämta pass med en mycket ful passbild! alvarligt huua den va inte vacker men vem bryr som det! inte jag iaf :-) Sen blir det jobba hela helgen lååång.

Lyssnar på Christian kjellvander,längesen bra bra.

Jag tror jag vill flytta eller jag vet att jag vill flytta,byta stad! så less på s-vall..ska spinna vidare på den ideen och se vad som händer. Nåt ska hända iaf.

Nu kom David ska göra lite kaffe men han skulle visst gå på en gång så får ta en kopp själv då,Zoega..gott gott

älskade liten!











Kusin Lovisa som knäppt i finland med sin grymma kamera :-) jag vill oxå ha..

Kommentarer
Postat av: Emma

Klart man kan se film själv! Jag tycker det är skönt att kolla själv, hatar när folk kommenterar i filmer, bara jag som får göra det :-) Haha!

2009-08-20 @ 15:31:41
URL: http://emmlu.blogg.se/
Postat av: kan inte

howdie. jag tror rufus söker efter din kärlek. kan någon sanning ligga i det?



på lördag, vi blir ett gäng - så slut upp!

haha jag är helt jävla ensam va!!! ingen att busa med. ingen barnvakt imorgon heller så jag kan inte följa till gröna lund. slicka på den du!!!



hoppas det går bra med jobb nu. kanske skönt bara göra någe annat ett tag. jag börjar 1a sep.



ja oxå turkland!! jag oxå.....

2009-08-20 @ 19:38:46
Postat av: Emma

Haha, jag har bara sett den 7 gånger faktiskt :-) Och ja, jag börjar lära mig replikerna nu, haha, crazy twilight-kvinna! :-)

2009-08-22 @ 16:05:02
URL: http://emmlu.blogg.se/
Postat av: tobbe

andra bilden uppifrån...underbar!

2009-08-23 @ 02:00:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0