:-)

jag är glad,känner mig nykär i livet hehe

Var med Sara en sväng idag på birsta fyndade mycket bra!

En klänning 29:- (kostat 199:-)

Ett skräp 49:-       (kostat 349:-) haha ett skärp/bälte ska de va men såg felskrivningen nu så lät det så kvar haha

solglasögon  20:- (kostat 59:-)

En tröja           49:- (kostat 149)

örhängen       20:- (kostat 79:-)

det var inte illa, fina grejer :-)

Biljetterna har kommit idag ska bli sjukt nice att komma iväg,fyrstjärningt hotell precis vid stranden med all inclusive.

Nu blir det jobb två nätter,köpte fotoalbum idag oxå så inatt tänkte jag sätta mig med alla kort som behöver placeras i album..det är MÅNGA kort men tre album borde räcka ;-)

Nä nu blir det kaffe må bäst för det gör jag!



Kommentarer
Postat av: helena

avis! vill åka utomlands :)

men vi planerar en resa... som får bli av nästa år. kram

2009-08-13 @ 09:30:50
Postat av: lotta

åhhh vad skönt ni kommer få det!! bra du är glad. förtjänar du!



själv börjar jag få lite vardags ångest!!!! skiiiiiit

2009-08-13 @ 11:47:04
Postat av: Charlotte

Mycke fynd! Alltid kul att fynda! Men skräp 49 kr! haha de va roligt! =) Kram

2009-08-14 @ 21:27:46
URL: http://evacharlottee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0