ute

Har jag varit en hel del idag :-) Först blev det promenad med Hanna,Leia,Laban och Charlie. Sen ringde lillebror så då träffade jag honom och tog en promenad till :-) Skönt att vara ute och gå och rensa tankarna lite..Inte blivt så mycket bloggande på sista tiden och det beror väl till största del på att det händer en hel del men inget jag känner att jag vill dela med mig av här i nuläget,ja ni som känner mig väl vet ju vad det handlar om.

På torsdag åker jag iaf till umeå och jobbar tre nätter,vi är tre som åker upp den dan men jag får ensam åka buss..de andra två åker bil (färdtjänst) mmm..men men det går väl det med..inget jag ser fram emot att sitta på en buss massa timmar,eller hur lång tid det tar vet jag inte faktiskt hehe men tid lär det ta..

Jag är kär i låten här nedanför..lyssna!

imorn ska man på mödra hämta piller jag var ju så B att jag sket i det sist men nu så ska det väl bli nån ordning på de hela..

Nä nu ska jag ta o ringa lillebror och kolla om vi skulle ses imorn eller hur det blev me de..jaja ha det gott! Livet är kort..

Kommentarer
Postat av: linda ruda

Hej Hanna!

Hur är det med dig?

Läser å ser mellan raderna att nått inte är så vidare bra!?



Jag hoppas att allt ordnar sig till det bästa!

Puss å kram på dig gumman..

2009-04-14 @ 15:36:59
URL: http://lindaruda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0