Trött mamma

Är vad jag är idag kunde bara sova en timme idag efter jobbet..helt sjukt men så är det när hjärnan går på högvarv..
När lillen kom hem från dagis tyckte jag han såg så blek ut och kändes varm så tog temp och visst hade han feber:-(
Dröjde en timme innan han började säga att han hade ont i örat,lillgubben. Så vi fick bege oss till primärvårdsjouren som nu mer har flyttat till stan vilket jag hade ingen aning om. Vi hann precis att hämta ut pencilin efter besöket och nu ligger han däckad i vår säng..Jag är helt slut men samtidigt har jag svårt att varva ner,koppla av..Ska tvinga mig i säng nu snart..Eller nu ska jag tvinga mig i säng så ha de!

Kommentarer
Postat av: Emma

men stackarn.. alltid ont i öra :-(

2009-04-06 @ 22:49:58
URL: http://emmlu.blogg.se/
Postat av: Anonym

Grym blogg hördu! =)

2009-04-06 @ 22:56:03
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0