spotify


Japp nu har även jag spotyfi :-) Missade husfruarna igår tack vare det haha skit kul att hämta massa musik ju,har nu en massa med Tony Joe white bland annat som jag avnjuter till mitt kaffe,så tack för hjälpen Mia :-D
Har även nu en del med Elliot Smith som var hundra år sen man lyssande på kung kung ja jag har kul med detta :-)
Charlie är hemma sjuk idag,han hade feber igår kväll men är hur pigg som helst nu på morgon..Senare idag ska jag till Vickan som idag fyller 24 så Grattis till dig! Charlie får nog stanna hemma så inte lille Josef smittas med något.

Äh nu har jag inget att skriva men lösen ja! kommer snart så är det nå fler som ska ha?






Kommentarer
Postat av: Charlotte

Ja,spotyfi är jättekul ju! Hittar mycket bra musik där! =)

2009-04-22 @ 12:28:34
Postat av: Jenny S

Hej! Jag vill gärna ha lösen om jag får :)

2009-04-23 @ 07:10:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0