så trött

jag är sjukt trött nu..huua det bara slog till. Åkte till chefen förut och hämtade en bussbiljett sen gick jag o charlie och köpte mjukglass mys mys :-) Nu är David,Kristian och Vidar ute på promenad de skulle tydligen köpa glass också hehe ja ibland har lillen bra dagar ;-)
Jag ska väl ta mig ett bad snart,vid sex hämtar Sara mig och då ska vi till Emma och äta kina mat dricka lite öl och ha det trevligt :-) Hoppas man piggnar på sig!
På bussen ner till stan efter att vi åkte förbi sjukhuset kom detta samtal mellan mig och Charlie.

Charlie: sjukhuus..där e doktorn

Jag: ja där jobbar doktorn

Charlie: Doktorn hjälpa charlies öra

Jag: ja doktorn kan hjälpa till när man har ont nånstans

Charlie: Doktorn kan hjälpa mammas rumpen,mamma har ont i rumpan!


hahaha ja vad han fick det ifrån vet jag inte

nä ska man ta sig lite kaffe kanske så man blir lite piggare

Kommentarer
Postat av: Sara

Ha ha ha vad har du fått i rumpan som gör så ont?? :-)

2009-04-24 @ 19:37:34
URL: http://guldbrands.blogg.se/
Postat av: hanna

det du ;-) hahaha neeej ingen som vet

2009-04-24 @ 21:04:48
Postat av: helena

hihi älskar att läsa vad barn säger. skriv mer sånt :) kramis

2009-04-24 @ 22:58:26
URL: http://missgranby.blogg.se/
Postat av: Lisa

HAHA nämen Hanna! Så du är "sån" du! hihohoh ;P

2009-04-25 @ 19:58:58
URL: http://mommy666.blogg.se/
Postat av: hanna

Lisa, hahaha näj det är jag icke haha

2009-04-26 @ 11:47:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0