ok..

Jo jag mår inte så bra nu..det är mycket som händer..Jag och David har beslutat att bo på varsitt håll..Jag har inte velat skriva om det här men mycket är väl det att när man VERKLIGEN säger det så blir det verklighet på nå sett..Ja han söker lägenhet iaf vilket säkert kommer ta sin tid men förändring är på gång kan man ju lätt säga..Usch jag har mått skit över detta..och det gör jag fortfarande. Men men det löser sig nog till det bästa till slut..Det är ju jag som "fattat" detta beslut eller det kommer väl från mig om man säger så och tanken på att jag skulle göra David ledsen eller illa på något sett genom att det blir såhär får mig att nästan vilja spy.ja det är tufft.Vi är inte arga på varandra på något vis och vi kommer fortsätta träffas med Charlie osv och "ta det som det kommer"..ingen vet vad framtiden utvisar men just nu måste det bli såhär. Jag måste reda ut mig själv,komma fram till vad det är jag vill..
ja så är läget..nu är tårarna nära vill jag lova..Det finns en mening med allt,jo och det kommer nog bli fint till slut men aj så ont det gör..

ta hand om varandra puss o kram

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag finns här för dig! Bara att ringa om du behöver prata, det vet du :-)

KRAM!

2009-04-14 @ 20:05:46
URL: http://emmlu.blogg.se/
Postat av: Siw

Så tråkigt, men du ska se att allt blir till det bästa.

Kram

2009-04-14 @ 22:50:32
URL: http://yllegarnets.blogg.se/
Postat av: missgranby

gumman! finns på msn om du vill prata :)))) alltid!

(el ringa/messa)

och i sommar ska vi ses/hänga! du jag o lotta! Pusssss

2009-04-15 @ 08:29:04
URL: http://missgranby.blogg.se/
Postat av: Lisa

Men fasen vad tungt :( Det jobbigaste är väl nu, men då saker och ting kommer på sin plats och vardagen börjar rulla på igen, så ska du se att det känns bättre :) Charlie kommer alltid ha er två som den stora tryggheten där han kommer att tanka kärlek ifrån!

2009-04-15 @ 10:15:45
URL: http://mommy666.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0