musik från förr

Tog hem med musik med K-ci & jo jo och oj oj vad det tog mig tillbaks i tiden huga... :-)Hela den skivan jag tog hem påminner mig så grymt om en sommar i stugan,längtar dit nu! Vägvik,utedass och petalax..sandströms,teboil :-D molpe.ja haha härligt!
Åker dit iaf med Charlie en vecka i juli,mitt paradis :-)
På måndag bär det av till umeå igen och det känns helt ok,två nätter denna gång sen hemma ons,tors åker igen fredag och jobbar tre nätter.Lugna puckers.

Ska väl ta mig till Lotta nåt också här framöver känner ett enormt sug efter att gå på den grymma krogen och dansa gärnet till gammal underbar soul! Lotta,du och jag ;-D kanske träffar vi våra best friends oxå..mm vem vet..

här har vi dem

  



gonatt

Kommentarer
Postat av: Emma

men va äre för karlar??? livrädd!!

2009-04-23 @ 21:33:05
URL: http://emmlu.blogg.se/
Postat av: Tobbe

Den sommarn minns jag med! en kall karjala i ulf 2 eller en tupla på teboil... saknar också petalax den platsen kommer alltid ha ett eget litet rum i mitt hjärta.

2009-04-23 @ 21:37:12
Postat av: Lisa

Men guuu hahah Lottas "date" !! Hanna din såg ju sjukt svettig och sliskig ut! ahaha

2009-04-24 @ 09:14:46
URL: http://mommy666.blogg.se/
Postat av: hanna

Lisa,även jag ser svettig ut hahaha illa!

2009-04-24 @ 10:38:38
Postat av: lotta

hahha jaaaa jag vill!

dom söker efter oss!



men ja å finland? jaaa åååååå!!!



gud hjälp mig

mio min mio 4ever!!!naken kille,köra njuuuuuuu

2009-04-24 @ 23:04:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0