morgon

Vaknade halv åtta imorse så det var bara att stressa iväg till dagis,tur man har så nära :-) Sitter nu med sista kaffet och försöker få tag i en person på lön måste ha ett arbetsgivarintyg att skicka till a-kassa. Var på AF igår så nu blir det till att jobba extra och stämpla fram till sommaren. Fick tag på personen nu,skönt så är det ur världen.

Jag har mått ganska dåligt sista tiden..kännt mig sjukt förrvirrad med det mesta..inge roligt alls. Igår hade jag iaf ett långt samtal och fick ur mig en hel del och idag känns det bättre..jag är fortfrande förvirrad och det är fortfarande kaos inom mig men det känns bra att ha få ur sig en del..



















Kommentarer
Postat av: hille

uscha, hoppas du snart får rätsida på saker. jag är förvirrad ja med :::::(

2009-04-01 @ 12:18:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0