morgon

har precis lämnat lillen på dagis,David sover så jag sitter här i väntan på att påbörja dagens röjning här hemma..evighetsgörat..

Kanske ska ta mig ner på stan behöver nya skor! Måste fixa en slang också till diskmaskinen som gått sönder så nu har man diskat för hand ett par dagar,inget jag saknat kan jag lova! Det nya med Angel då,hon vill ha kaffe hela tiden! När man sitter och dricker kommer hon med lång nosen och tigger haha..vette fan vad hon fått det ifrån..Förmodligen har hon väl fått smaka av David och blivit tänd på de :-)

Nu vakna David ska man ta och röja lite då yes lika bra det så man kan ta sig ner på staden sen.


Kommentarer
Postat av: missgranby

psykbild :p

2009-04-21 @ 10:22:37
URL: http://missgranby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0