Hemma

Och ledig ända tills nästa torsdag då jag ska till umeå och jobba några pass,borde gå och lägga mig i know men varvar ner lite här först. Var in till chefen efter jobbet och det gick fort kan jag lova,var där 10 över sju kom ut 20 över haha nice! Tog bort två pass iaf så jobbar inte ihjäl mig i umeå närå men visst kan jag jobba det är bara att behöva vara borta från Charlie så mycket på en gång som tar emot men nu blir jag hemma en vecka mellan första passen och sen en dag bara mellan nästa,det lär ju bli jobbigt men det är lungt..
Lotta kommer evnentuellt ikväll om hon nu vinner auktionen på biljett på tradera så det ska bli skoj att träffa henne,ska väl hitta på nåt på onsdag.David och Charlie åker till Davids mamma ons-tors så jag är helt själv,jag och katterna och mina tankar..Jo jo
Läste ut en bok inatt, ut ur mörkret en sann historia såklart och fy så hemsk men bra! Imorgon kanske jag ska tatuera mig,just det måste avboka dena andra tiden ja hoppas det blir imorn nu. Återkommer om de nu ska jag sova.

ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0