Hemma

Klev av sista natten för denna gång igår kvart i sju och åtta satt jag på bussen hem,lyckdes inte sova på bussen så man var en aning tärd när man kom hem ;-) Men sov en stund sen så det blev bra :-) Fick många pussar och kramar av Charlie under dagen och kvällen igår,älskade gullunge!
Men det har gått bra,jag har det haft det bra :-) Visst har jag saknat lillen men det har varit skönt också på ett sett att vara själv på mitt lilla hotel rum. Mat serverad inte behövt tänka på nåt,bara slappa och ta det lugnt,hängt med arbetskamraterna,varit ute och gått myst och på :-) Men andra natten var den värsta natten..huua jag hade ju jobbat en natt och lyckades inte sova knappt nåt under dagen inför nästa natt,fyra timar samanlagt lyckades jag sova så ja ni kan ju tänka er man var en aning trött under natten men det gick med massa kaffe,energidryck och koffein tabletter haha.
Nu är jag ledig en vecka sen bär det av igen:-)

Fick ett sms av David en kväll: Vår son har nyss pinkat i pottan! Både jag å han är jätte glada just nu..
Och jag var lika i glad i ume haha,det börjar komma nu han har velat använda pottan en hel den,haha tänk att man blir såå glad för det! Underbart :-)

   

 

Nu ska jag dricka kaffe röja lite sedan följa med david på ett möte så ha de så länge!

Lösen kommer framöver

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0