grillat korv

har vi gjort idag jag, Charlie ,David, Angel.Mamma ,Petter och Leon :-) Mysigt mysigt att komma ut i det fina vädret :-)
Imorn bär det av till Umeå igen,har precis packat lite denna gång ska jag ta med en kudde så kanske man kan somna på vägen hem. Halleluhja lyssnar jag på nu med Jeff Buckley..mycket fin..
Krogen ska jag lägga ner by the way hehe nä usch och fy vad less jag är på krogen,nästa gång kör man en fest istället,en grill fest mmm det vore nåt det :-) Är ju bjuden på fest hos lillebror men jag hade tyvärr tänkt helt fel för jag jobbar då :-( synd synd

nä nu ska jag mysa på lite med lillen här kommer lie kort





     

                       


Kommentarer
Postat av: Lisa

Mysigt :) Snygga brillor du hade!

2009-04-27 @ 09:03:51
URL: http://mommy666.blogg.se/
Postat av: lotta

fiiina niiiii!

2009-04-29 @ 11:20:54
Postat av: angelica

fina kort!

2009-05-11 @ 23:39:15
URL: http://angelicatherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0