.....

Jobbar denna helg och det känns sådär men skönt på ett sett att fokusera på något annat än allt kaos jag har i huvudet..
Jag ska se till att sy klart Celines tavla i helgen iaf,läser en bra bok också så det ska nog gå bra. Fick lite tider inför tiden jag ska jobba i Umeå framöver men ska träffa chefen på måndag och göra lite ändringar vill inte jobba allt för mycket där och som det ser ut nu så blir det bara några till nån dag hemma innan man ska iväg igen,kommer bo på bussen mellan Umeå-sundsvall känns det som huua..Ja de löser sig.

Har en väldigt trött charlie här han har inte sovit nåt idag på dan så blir nog sängen snart för lilleman.

Har inte så mycket att skriva eller har sjukt mycket i huvudet men inget som jag känner att jag vill skriva om här i nuläget  så tar nog och avslutar detta.

Ta hand om varandra!

Kommentarer
Postat av: Emma

Umeå? Vad? Ring mig när du kan, I need a update!

2009-04-03 @ 19:20:20
URL: http://emmlu.blogg.se/
Postat av: hille

umeå? hänger inte heller med. kanske har missat ngt där nere. håller med dig om att allt har en mening. jag lovar dig, jag tänker alltid så!

har svarat på din kom. i min blogg sötis! KRAM

2009-04-03 @ 21:06:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0