Natten som var

Som vanligt sitter jag här med mitt kaffe innan jag ska iväg o jobba,har blivit min vana. Skriver jag inte själv så kollar jag era bloggar typ100 ggr haha

Ja natten som var gick bra ända fram till fem..då blev jag så sjuukt trött! Kunde knappt hålla ögonen öppna,allt bara flimra framför ögonen..hjälpte inte ens av att kliva upp,gå runt ja det som kan göras ;-) Tog även en koffein tablett men ICKE.
ja huua var hemska låånga minuter fram till att dagen kom kvart  i sju. Så när dagen kom ville jag ju bara ut i luften,kände att ja va piss nödig men tänkte äh vad fan! När jag börjar komma en bit mot bussen känner jag att jag håller på att pissa på mig,sådär jobbigt pissnödig som man blir när man druckit öl! haha Kollar mig omkring men finns ju ingenstans att pissa så ja tänker ah men jag får ta det, får bli en jobbig buss resa hem. Sitter och väntar på bussen (en kvart kvar) då jag känner shiiiit jag håller på att skita på mig! hahaha kan det bli värre! Funderade i alla möjliga banor hur jag skulle lösa detta,bussen kommer och jag tänker måste hoppa av i stan gå på nån toa och invänta nästa buss som går om en halvtimme..men va fan det kändes sjukt jobbigt TRÖTT som man var. Så jag höll ut hela långa fyran hem..haha ja guu snacka om jobbig morgon! Åt massa vindruvor drack massa vatten och tugga tugimmi hela natten så var väl allt de som satte igång  :-D Hoppas på en bättre piggare ja allt bättre morgon imorn!

ja men det var väl intressant att höra om min JOBBIGA morgon hahaha!

ha de gott!


Kommentarer
Postat av: Mon

Hua, lät mkt jobbigt! Skulle aldrig palla o jobba natt! Du är duktig du, superkvinnan ;-) Puss!

2008-09-06 @ 20:47:24
URL: http://eternal060606.blogg.se/
Postat av: Emma

Skit-Hanna! Fy fan för att va skitnödig när man vet att man är långt hemifrån, då blir det ju bara värre. Kan inte tänka på nåt annat!

2008-09-06 @ 21:14:36
URL: http://emmiz81.blogg.se/
Postat av: Thekla

vilken skit natt/morgon...hahaha

2008-09-07 @ 07:39:34
Postat av: Lisa

Hahahah fyfaan! jobbigt! :D

2008-09-07 @ 08:16:39
URL: http://mommy666.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0