Glad

Idag är jag glad :-) Men tröött klev upp 6 med lillen sitter nu här med mitt kaffe för att undvika barnprogrammen haha víssa av dem kan jag inte med! Som Dora! just nu är det Elias rädningsbåten..no no. Dont like! Men Dora är värst! "ryggsäck ryggsäck" ryggsäck ryggsäck"  hahah fyyyyyyy

Idag ska jag börja mitt stora ( Paus..Charlie drar mig i handen och säger gååå)
Tillbax han ville ha sällskap till Postis Per,ännu en favorit ;-)

Jag iaf idag ska jag sätta igång med mitt projekt förrådet..huu..men skönt att få det gjort! Lär ju sätta igång så fort man lämnat lillen på dagis.

På lördag blir det Aveny med Sara och Monica,ska bli skoj så skoj :-)

Vet ni en sak? Jag håller på att länga ihjäl mig till Jul! Shiit vad älskar julen!  David därimot delar inte alls min glädje över julen..ja så kan det va..men några jular till med mig och vår familj så kommer han va fast ;-)

Och snart i okt drar jag till Lotta över en helg..på tiden! Och sen mina vänner efter det är det bara en månad tills AL GREEN jihhoooooo

nä ska man ta sig en dusch kanske.

Ha de gott!

Kommentarer
Postat av: lotta

hahah. lille stygge saga. småstjuvar hela bunten!!

skoj att ni ska ut i helgen. tanza åt mig med o ta en vinare!

pusspuss.

2008-09-09 @ 08:49:35
Postat av: Mon

Blir skoj på lördag! När ska vi hooka upp imorgon då babe?

2008-09-09 @ 11:54:51
URL: http://eternal060606.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0