fredag

Hallå! Fredag idag = jobba för mig..jobbar hela helgen känns sådär..men sen efter denna jobb helg är jag ledig i 11 dagar tills nästa pass! oj oj..Har fått gå ner i tid så måste ge mig på att ringa runt o se om man kan hoppa in lite nånstans emellanåt..Men denna månad ska jag unna mig denna ledighet..det får gå ändå. Jag brukart alltid fixa de,har koll på ekonomin,har blivit bra på de efter mamma ledigheten med tajt budget.

Har ju sytt en massa när jag jobbat natt (tavlor) men lessnat lite på de så har läst en massa men inatt ska jag ge mig på ett nytt projekt, jag ska göra armband och örhängen. Har köpt pärlor och tillbehör,hade även en hel del trä pärlor hemma så får se hur det går men kul i af :-)

Till veckan ska jag sätta igång med förrådet..som man aldrig har tid med annars..går verkligen inte att gå in,bara att öpnna dörren och då flyger det ut grejer..huua ja det blir ett projekt kommer att slänga massor! allt ska gås igenom så lär väl dona med det en två dagar medans lillen är på dagis.

Har plockat fram lite kläder jag kom åt idag till grannen,har tvättat de nu så hänger på tork. Kommer för bi med det nånting efter jobb och sovning osv

Mamma har sålt sin lägenhet nu..känns lite skumt man är ju uppvuxen där.Flyttade dit när jag var en månad gammal. En thailänsk familj som ska ta över nu och renovera om totalt! Hört om planerna och det kommer bli värsta lyxet där inne.
Men skönt för mamma att komma därifrån..mm..sitter bara ångest i väggarna där..
Så sjukt mamma berätta om två st som hon känner som varit hos mamma och som  varit rökfria sedan länge och båda hade känt att de måste röka och gjorde det..haha! Livsfarlig lägenhet,ångesten övertar! nä men vadå..haha

Ska få en köksoffa av mor till veckan som annars ska slängas,så måxte ha nytt köksbord mm kommer bli prima. Sen ska jag ta nån hylla som ska målas om osv till Charlies framtida rum.

jaja shiit vad jag babblar på haha, David och Charlie är inte hemma utan hos Davids mor så jag yrar iväg här med er jag :-D

Nu får det vara bra för idag   Ha de gott!!

Kommentarer
Postat av: Thekla

Ja du, Moder lilan hade ju planer om att vi skulle hyra ett föråd tillsammans, då kan vi samla skit gemensamt. Ringde till snubben idag men han ville att jag skulle återkomma en vecka före vi ville ha det..

2008-09-05 @ 17:58:40
URL: http://ylva2000pissoff.blogg.se/
Postat av: Hanna

aha ja jag har en grejer man skulle få bort :-) ok ja det lär väl bli aktuellt snart.

2008-09-05 @ 18:25:15
Postat av: Siw

Ja a du, röj inte ihjäl dig nu utan unna dej en dag i vila och ensamhet, bara njut och ladda batteriet, tillåt dej att bara pyssla om dig själv.

2008-09-06 @ 10:28:19
URL: http://yllegarnets.blogg.se/
Postat av: Fru SGS

Du är en snäll granne du :-) (och NEJ, jag kände ingen doft av blodbajset häromdan)



Såg din man och mor idag på klädmarknaden. Jag var där å sålde. Men jag gick minus såklart...var ju tvungen att handla lite ha ha:-)

2008-09-07 @ 20:42:15
URL: http://guldbrands.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0