*************

Precis hemkommen (eller inte precis nu ljög jag) Ja iaf så följde jag med Sara när hon skjutsade sin karl till jobbet,han jobbar utanför härnösand kör dumper (tro ja de va) Så svängde in på dollarstore på vägen hem och handla en hel del. Inte så jätte bra där ändå..mycket skrot..men lite kan man ju hitta :-) Blev en hel del till Charlie så blir som julafton för honom imorn när vi kliver upp :-)




Idag är det 5 år sedan Jocke gick bort..saknar honom mycket och tänker på honom ofta..♥ Ska tända ett ljus för honom sedan..



Nu ska jag ta mig en kopp kaffe och plocka lite innan det blir sova av..mycket trött..

ha de gott och ra hand om varandra!



Kommentarer
Postat av: Emma

Jag kan inte träna där. Inga pengar u know :-( Sen är det på fel sida av stan för mig!

Ses snaaaaaaaaart

2008-09-04 @ 15:47:51
URL: http://emmiz81.blogg.se/
Postat av: helena

jaa vi borde hinna ses :) första veckan i okt, så du kommer ihåg! puss

2008-09-05 @ 08:46:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0