vad man kan hitta

Hittade denna väst nu som jag totalt glömt bort,i like it! köpte på vero moda för några år sen för typ 50 kr haha kul att hitta gamla grejer blir som nytt igen :-)




Min kära vän Sanna var förbi här förut en sväng..min älskade lilla vän,gör så ont att se henne..En flicka med en mycket tragisk bakgrund och ett nuvarande liv som inte alls är bra..huu..
Fick ett jätte fint kort av henne med en bok i,små dikter..läste igenom dikterna sedan..sorgliga såna..


Den lilla boken heter I saknaden
                                       någon tänker på dig

handlar om sorg,tragiska men fina dikter

Vad ska jag säga

vad ska jag säga till alla er som inte förstår: Glöm inte bort mig. Hör av er.
Kom på besök. Ge inte upp även om jag är avisande.
Det är nog det svåraste.Att vilja gemenskap och inte klara av den.
Att vilja närhet när allt är avstånd.




en till :

Jag överlever
Men att överleva är inte detsamma som att klara av att leva.Det finns två
alternativ.Att leva eller dö. Det handlar inte om styrka.Och lever jag så gör jag det som livet kräver.
Går upp,äter frukost och så vidare.
Men jag klarar mig inte.

Kommentarer
Postat av: lotta

fina dikter. hon bryr sig om och uppskattar dig

2008-10-14 @ 19:56:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0