En lista ingen kommer orka läsa haha

Vad..

hade du på dig idag? Utsvängda jeans,ett svart linne och en grå väst
har du gjort under dagen? haft besök av björn och Loke mm

har du för frisyr? uppsatt
ska du göra innan dagen är slut?äta taccos och kolla på film
har du inte hunnit med idag? Skura badrummet
ska du göra imorgon? jobba
vill du göra i helgen? ha skoj på norra,hjälpa mor att flytta
åt du senast? en mandarin
är det allra bästa med dig? att jag är snäll hehe vet inte
gillar du hos dig själv? hmm

När..

vaknade du i morse?05.00
När blir du rädd? när jag hör skumma ljud och nojjar upp mig
grät du senast? för ett par veckor sen
skrattade du senast? idag

var du på fest senast? Hos Lotta
var du kär senast? är kär
gjorde du senaste något du egentligen inte ville? händer väl men kan inte minnas exakt nu
gav du en komplimang senast?för en stund sen till charlie :-)
Vem..

kramade du senast?Charlie
saknar du? Jag saknar ganska många men Sanna är en av dom
kysste du senast?  David
vill du spotta på? Jag vill spotta på ..hmm..ja säkert nån
skulle du vilja se ut som? Som mig själv med lite förändringar
gjorde dig arg senast? Sanna

Antingen eller..

glass eller godis? glass
morgon eller kväll? morgon
julafton eller födelsedag? JULAFTON HELT KLART!!

häst eller hund?hmm häst
hjortron eller blåbär? Blåbär

sol eller bada? bada
röd eller blå? blå

Kan du..

simma fjärilsim? yes
stå på ett ben? Ja
sjunga riktigt höga toner? nja
baka?yes
göra volter?no no
hoppa upp på en häst med sadel? Har kunnat iaf :-)
ditt eget mobilnummer? Jo


Har du..

pallat äpplen? Yes

tagit en främling på rumpan? Det har jag nog :-)
tappat något värdefullt i toaletten? nope
sett en hel porrfilm? nope
skrikit åt en lärare? nä tror inte det iaf
blivit dumpad? ja

förlorat någon nära vän? tyvärr
varit i Asien? nej

PERSONLIGHET (JAG ÄR)

Blyg: kan vara ja
Smart: nja
Långsam: Miss speedad
Stressad: inre stress
Tålmodig: nja
Djup: det kan jag vara
Öppen: det kan jag oxå vara
Positiv: ja det tycker jag
Rolig: yes det kan jag va :-)
Ansvarsfull: jorå
Svikit en kompis: Jo i yngre dar..

Sagt att jag älskar en kompis: ja det är klart:-)

Sovit med en killkompis: yes

Sovit med en tjejkompis: Ja

Pussat en av samma kön: Ja.

Slagit en kompis: Ja haha


 

KÄRLEK (JAG HAR)

Blivit sårad: japp men även sårat själv..
Haft stadigt förhållande: ja
Krossat någons hjärta: Jo

Gett någon ditt hjärta: Ja.



 

ÖVRIGT (JAG HAR)

Sytt: syr för fullt (tavlor)

Opererat mig: Nej

Cyklat omkull: JAPP
Sjungit i duschen: jorå

Hoppat bungyjump: nä men skulle nog va skysst
Fobi för något: psykopater

Sett någon dö: ja vår älskade Shiva..

Varit på begravning: Ja

Sagt att jag hatar någon: Ja



 

LIVET:

Svart eller vitt: Vitt/svart

Rött eller rosa: Röd
Skriva eller tala: Skriva
Vatten eller cola: Vatten
Nagelbitare: nej
Mobil eller mp3: Mobil

Snygg eller charmig: Charmig :)

Lösgodis eller choklad: CHOKLAD!

Frukt eller grönsak: Frukt

Film eller serie: Film

Festa eller softa: båda

Sommar eller vinter: sommar
Fredag eller lördag:fredag
Ljus eller lampa:ljus
Övervikt eller undernärd: inget av dem
Kärlek eller vänskap: Båda

Bio eller hemmakväll: Hemmakväll.







Kommentarer
Postat av: lotta

den sk jag göra ikväll då lillen somnat!!

davve passa i skägget sitt!

stackare magsjuk. blää. men nu do frisk!

2008-10-22 @ 19:56:20
Postat av: Mon

jag orkade minsann läsa ;-) skoj

2008-10-22 @ 21:47:50
Postat av: Siw

Kul, kul

2008-10-22 @ 23:30:52
URL: http://yllegarnets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0