trött och sliten

känner jag mig nu..huuu. Glad ändå att jag åkte hem söndag istället för måndag,jobbade ju igår och jag var hyffsat slut när jag åkte till jobbet man blir det efter en party helg :-D Men det gick..jobbar inatt med och det kan ju bara bli bättre än igår..
Charlie var så glad när mammsen kom hem :-) älsklingen! Han bara skrattade hela tiden huga. När jag frågade är du glad att mamma är hemma så svarade han med ett skratt JAAA. Huga min lille man!
Snart bär det iväg igen,den 8 november åker ju jag o bröderna till Al (inte för att jag tror att nån har missat det haha)

I lördags när vi var ut så var vi på ett ställe som bara spelade gammal soul! Hur grymt som helst var det Hanna var i paradiset! haha Det första jag hör när vi kommer in är AL haha kvällen var räddad :-D

En mycket ful grej var, jag skulle beställa en öl så står det en man i baren som ser mycket stel och alvarlig ut  i sin kostym med en whisky (tror ja de va) i sin hand. Och så jag då: Upp och dansa med dig,släpp loss lite! :-) Mannen: nä hmm bla bla
Iaf så efter en stund hänger han på och dansar,och bara tar över alltihopa! haha var så fult! Kunde varje text typ och gjorde värtsa "movsen" Grym! jag var helt chockad,ja man kan ju säga att han släppte verkligen loss haha kung!
Dit måste jag igen..så bra så bra!
Lotta och Joel som hade kollat upp de stället,typ sökt på nätet GULLIGT!!

Klockan är nu halv fyra..måste städa och snart sätta igång med mat..huu känner inte alls för det måste jag säga. Städa är väl inget jag måste egentligen. Dte är bara i mitt huvud jag MÅSTE annars kan jag inte slappna av..hmm sjukt det där.

jaja men hoppas ni har det fint allihopa ska ta mig ett ryck nu! ha de gott!







Kommentarer
Postat av: lotta

huuu gummsan. bra du haft skoj! och att vi hittade till coola stället.jag har oxå haft skoj! o mannen!hahah sååå roligt. dans kungen du!!

2008-10-14 @ 19:56:02
Postat av: hanna

Vi var ju dans drottningarna på fredagaen! haha ÄGDE dansgolvet!

2008-10-14 @ 20:23:08
Postat av: Siw

Skulle vilja ha sett dansmannen. :-)

2008-10-14 @ 23:09:52
URL: http://yllegarnets.blogg.se/
Postat av: hanna

Siw,ja hahah det var helt sjukt mycket roligt!

2008-10-15 @ 07:43:04
Postat av: Lisa

Skulle också velat ha sett dansmannen hahaha

2008-10-15 @ 10:27:27
URL: http://mommy666.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0