tjo

Sitter här och väntar på att David ska komma hem med massa mat och stuff,han har varit och storhandlat. Så skönt att få fylla på allt:-) Ikväll blir det att lyxa till med tacos tror jag,love it! Fast David är inte lika inne på de som jag men men tacos it is!

Har varit på hjärt o lung tjosan idag,även lärt mig hur man gör om någon satt nåt i halsen.Men vill göra klart här en än gång att detta betyder inte att ni får gå göra nå dumt nu bara för att kolla mina skills ;-)

Nu hör jag en bil komma rullande här så jag ska hjälpa till med att bära kassar. ta det lungt och ta hand om varandra!


p. jag har tagit bort mitt lösen nu,kanske kommer igen senare nån gång men isf så får ni veta det då :-)

Kommentarer
Postat av: Siw

Hjärt och lung utb har jag väntat på typ i 4 år. Undra när vi får gå?

Kram

2008-10-20 @ 17:18:25
URL: http://yllegarnets.blogg.se/
Postat av: hanna

jaså! Ja det borde ni ju få gå på!

2008-10-20 @ 17:31:53
URL: http://frusoft.blogg.se/
Postat av: lotta

bra m såna utb! har gått nått sånt oxå. eller mer första hjälpen. då jag jobbade m små barn

2008-10-21 @ 17:26:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0