Tankar

Känner mig tankfull idag..vill göra nåt helt nytt..ut och resa..flytta..Less på denna stad,har varit det läänge..Vi hade ju lite planer ett tag på att flytta till Göteborg men efter att vi fick Charlie har vi lixom lagt ner den tanken. Skulle kunna tänka mig att antingen flytta typ långt norrut bo i ett hus med häst,några höns ja allt som hör till det skull vara king. Eller flytta utomlands nåt år skulle inte heller vara fel..eller nån större stad ja haha det är väl allt man har att välja på . Inte lätt att genomföra men vill man så kan man fixa det mesta tror jag nog :-)
Har en gammal arbetskompis som bor i nya zeeland (el hur det stavas) Skulle vara skysst att dra dit ett år el nåt,passa på medans lillen är liten..ja jag vet inte. Känner att något måste hända.
Men känner jag mig/oss rätt så förblir nog det bara tankar och drömmar och inge mer..Nä alvarligt måste ta en riktig funderare på detta..

Natten igår inatt gick bra iaf inte alls lika tärd som igår! Sydde kalrt ännu en tavla,denna ska Leon få i julklapp. Alla barn ska få sig varsin tavla innan detta är klart. från faster Hanna haha

Idag hade lillen fotografering på dagis,guu så gulligt längtar tills man får se korten! Lillens första riktiga fotografering.

Nä nu blir det ett ryck..sugen på kebabrulle jag,varit det i flera dar nu..

Ps. Charlie går runt och säger att han heter Bobby

ha de gott!

Kommentarer
Postat av: tobbe & Teppa

Bobby hahahaha! vi kan inte sluta skratta

2008-10-15 @ 21:22:39
Postat av: lotta

know the feeling. bli less ibland. men ja bo ju iaf här. händer lite mer. nya zeeland. där bor en apa som heter ULF! säger YLF! hahahahhaaaaa

2008-10-15 @ 23:32:58
Postat av: hanna

ja man kanske får bo hos Ulf,ingen som vet ingen som vet..

Ja nåt ska nog hända jäklar anacka! Kanske en resa av nåt slag först och främst..mmm

2008-10-16 @ 06:44:22
Postat av: hanna

Tobbe o teppa



hahahahahaha

2008-10-16 @ 09:12:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0