ny dag idag

Sitter här och lyssnar på Pink floyd klockan är nio..på morgon och jag har redan bäddat rent i sängarna,torkat golven,kört en tvättmaskin och plockat iording..hmm..så vad ska man göra nu..Jo jag softa vidare med mitt kaffe. Ledig idag,klockan ett ska vi på samtal på dagis " efter inskolnings samtal" ska bli kul att höra hur de tycker det går för vår lille prins :-)

Känner mig less idag oxå..eller less kanske inte är rätt ord..jag känner mig full av tankar..ganska jobbiga tankar..huuu. Gillar inte såna dagar no no..

På måndag ska jag på hjärt och lungräddnings utb,är ju bra att kunna. Men bara för att jag kanske kan det nu sen då, så får ni inte gå att ramla ihop.

Tre veckor kvar tills man drar till stor stada igen,mycket kul att göra med två av mina underbara bröder :-) Vad vore livet utan syskon:-) mina syskon ;-) Jag har en grym familj yes i have!

Nä vadå ska man ta en dusch kanske,regnar gör det så inte kan man gå på en promenad heller..kanske senare.

jaja ha de gott nu! Love you all..i realy do!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahhahaaaaaa

2008-10-16 @ 22:36:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0