Nice!

Har precis byltat på mig massa kläder och letat fram vantar för att gå till bussen på väg till jobbet då telefonen ringer och det är min svägerska (heter det så?) ja brorsans fru iaf :-) Och frågar om jag vill ha skjuts till jobbet för vi jobbar på samma ställe inatt :-D Yes då blir man glad :-) + att jag missat att det är röd dag imorn alltså inga bussar fören nio på morgon (slutar kvart i sju) Så bokade då en plus buss som går till sjukhuset och sen får jag då vandra därfifrån,vilket inte är så långt men ack så jobbigt när man är sjukt trött och frusen efter natt jobb. Ja men då fick jag avboka den för jag får ju även skjuts hem imorn..jippie! Hon får dagens ros för detta haha! och för alla andra gånger jag fått skjuts :-D
Nu ska jag kasta mig på soffan tjugo minuter till
ha de gott!

Kommentarer
Postat av: Siw

Ja sånt kan göra en väldigt lycklig, ibland behövs det inte så mycket.

2008-11-01 @ 10:22:33
URL: http://yllegarnets.blogg.se/
Postat av: Mon

Visst är det skoj! :-) Ska hälsa o gratulera från dig :-) Blir de glada :-) kram

2008-11-01 @ 16:38:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0