Jobba jobba

Sa nyss till David..Kan du göra kaffe..? Svar: nää du får gö det själv.. Jag: Men snälla jag ska ju fan jobba hela natten! haha den ständiga komentaren från mig,inget kan slå det lixom! haha
Men jag verkar få fixa det själv endå *snyft* Fäller en tår..

skiit tappade ett gammalt kaffefilter med kaffe i på golvet,och det fick David höra! Fan hade han gjort det hade jag sluppit städa nu hahaha

Huua inte sugen på att jobba men så känns det alltid innan man ska åka när man väl är det där så rullar det på. Hoppas det blir en lugn fin natt med super pigga glada ögon!

Idag åkte jag ner på stan och träffade min mor och en släkting från finland som var här med jobbet. Vivan (Tobbe, Vivan o Rune du vet :-) Jag bara njuter av att höra dialekten,love it tar mig tillbax till fina tider :-)
Måste till stugan i sommar! Det är ett måste!
Nä nu ska jag ta mig en kopp fixa allt som ska fixas innan man ska iväg!

Sov gott! ha de gott!

Kommentarer
Postat av: tobbe

ja bara ordet petalax...sug på den. Vill åka över å koppla av , skriva musik, gäsa i några veckor. skulle sitta finfint.

2008-10-17 @ 23:11:40
Postat av: T

Ja, jag ska också göra lite kaffe, och hoppas att natten blir med glada pigga ögon;) Jag håller med om att din "jag ska vara vaken hela natten" slår det mesta, den kör jag också med...;) Hoppas natten din går fort..

2008-10-17 @ 23:13:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0