Jävla skit

Nu är jag FÖRBANNAD! PÅ KRIGSSTIGEN SKA  JAG SÄGA ER..


hahaha närå ritkigt så illa är det inte men jag har varit j-vligt less..Fick lönespec idag och ser att jag bara fått betalt för 3 pass av 12! Och det är inte ens pengar till hyran! Panik så jag ringde lön och fick så klart inte tag på den jag skulle prata med så fick prata med  nån annan och allt vara bara kaos. Mina timmar fanns inte med i systemet,jag stod inte ens under rätt chef ja  bara helt för mycket! Men fick tag i min chef som skulle ta tag i det på en gång. och hon ringde nu en och en halv timme senare och sa att pengarna skulle finnas på mitt konto på tisdag eftermiddag..Tack för de :-) Man får ju lite panik när det är helg och allt, att allt ska dra ut på tiden. Jag jobbade ju inatt oxå så klev inte upp förren halv två..Men men allt löser sig som sagt :-D

Var ner på stan en sväng oxå i alla panik haha,var tvungen att inhandla lite för morgondagen+ köpa present till Meja som fyllt två,ska på kalas på söndag Ja Charlie då :-) Som sagt miss speedad hinner mycket hon haha

Jo men då serrni hittade jag två klänningar på rea 49 kr st till mig själv då, på Gina,whiihoo inte ofta man får två klänningar för 100 kr :-)
 Nu ska jag ta tag i städning innan pojkarna kommer hem som är och hälsar på en kompis till david. ha en fin helg!

Kommentarer
Postat av: Siw

Ja a du Hanna det där med lönen är inte ovanlig, har jobbat i fem år inom ass och har månadslön, det funkar inte ändå, måste kolla varje månad, tröttsamt! Visa klänningarna vetja?

Ha en bra helg

2008-10-24 @ 16:30:14
URL: http://yllegarnets.blogg.se/
Postat av: hanna

ja det är sjukt hur det ska vara..



yes jag kan slänga upp nån biild på dom sen :-)

2008-10-24 @ 16:43:26
Postat av: Lisa

men va fan! sjuktdåligt :S

2008-10-24 @ 20:06:51
URL: http://mommy666.blogg.se/
Postat av: lotta

störigt du!!

jag fick 3tusen förra månaden o har inte fått nån utbetalningslapp denna. ledsen nu.kukar

kul m rea!!!bästa

2008-10-24 @ 22:14:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0